** شانلی سهندیم
** شانلی سهندیم

منوي اصلي
صفحه اصلي
پروفايل مدير
عناوين وبلاگ
آرشيو وبلاگ
پست الكترونيكي

درباره وبلاگ
با سلام در این وبلاگ سعی می کنم در خصوص مسائل بانکی و همچنین اشعار شاعر نامی آذربایجان " شهریار " مطالبی را ارائه نمایم . امیدوارم مورد پسند دوستان قرار بگیره .
آرشيو
بهمن 1393
شهريور 1391
تير 1391
خرداد 1391
ارديبهشت 1391
فروردين 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
نويسندگان
جلیل
کد هاي جاوا

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 20
بازدید دیروز : 10
بازدید هفته : 77
بازدید ماه : 75
بازدید کل : 146795
تعداد مطالب : 81
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

22 بهمن  <-PostCategory-> 

حضور پرشور کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در راهپيمايي‌ سراسري 22 بهمن

مدیران و کارکنان موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر در مراسم راهپیمایی سراسری روز 22 بهمن 1390حضوری پر شور داشتند.

به گزارش روابط عمومی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر،کارکنان اداری و پرسنل شعب موسسه قرض‌الحسنه جوانان خیّر در حوزه‌های آذربایجان شرقی ،آذربایجان غربی ،کردستان و اردبیل با حضور حماسي خود در راهپيمايي روز 22 بهمن سال 1390، ضمن تجديد بيعت با رهبر فرزانه انقلاب بار ديگر با اعلام خشم و نفرت از دشمنان خارجي ايستادگي و مقاومت خود را در دفاع از بنيان‌هاي نظام شكوهمند جمهوري اسلامي در برابر چشم جهانيان نمايان كردند.
بر اساس این گزارش ،مدیران و کارکنان این موسسه در کنار ميليون‌ها تن از هموطنان مسلمان و انقلابي اعم از مرد و زن و پير و جوان در سالروز پيروزي انقلاب اسلامي، با حضور گسترده و باشكوه در راهپيمايي‌ سراسري22 بهمن، ضمن تجديد ميثاق با آرمان‌هاي امام خميني(ره) رهبر كبير انقلاب اسلامي و شهيدان هميشه جاويد وطن، عزم و اراده پولادين خود را در دفاع از نظام جمهوري اسلامي ايران تا رسيدن به سرمنزل مقصود به رهبري حضرت آيت‌الله خامنه‌اي به نمايش گذاشتند.
 کارکنان این موسسه در تبریز همراه با مردم انقلابی، در 22 بهمن یکی از بی‌نظیرترین حضور‌ در صحنه‌ خود را به نمایش گذاشته و با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق، الله اکبر، هیهات من الذله، حسین حسین شعار ماست شهادت افتخار ماست، آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی، ای رهبر آزاده، آماده‌ایم، آماده، این همه لشکر آمده، به عشق رهبر آمده، الله‌اکبر، خامنه‌ای رهبر، خامنه‌ای خمینی دیگر است، ولایتش ولایت حیدر است، وای اگر خامنه‌ای حکم جهادم دهد، ارتش دنیا نتواند که جوابم دهد همچنین استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی، بیز اولماغا حاضیروخ، خامنه‌ای سربازی‌یوخ و ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند نشان دادند که به پیروی از امام و سالار شهیدان اباعبدالله الحسین(ع)، هیچ ظلمی را تاب نمی‌آورند و در مقابل آن تا پای جان ایستاده‌اند.
شعارهای راهپیمایان در حمایت از فریاد آزادیخواهی مردم کشورهای اسلامی نیز از دیگر جلوه‌های بارز راهپیماییدیروز بود، راهپیمایان، زندگی در زیر بار دیکتاتوری برخی دولت‌های عربی را برای مردم آزاد و مسلمان این کشورها همراه با خفت و خواری دانسته و حرکت آزادیخواهانه مردم منطقه را برای تحقق جامعه‌ای همراه با حق انتخاب تایید کردند.
مردم تبریز به فتنه‌گران و دشمنان انقلاب اسلامی هشدار دادند، فتنه‌گران و دنیای استکباری باید به خود بیاید و با درک پیام مردم در مقابل خواست واحد ملت بزرگ ایران اسلامی، سر تعظیم فرود آورد، در غیر این صورت در مقابل اراده و خشم مردم ایران قرار می‌گیرند.
دیروز علاوه بر مسیر راهپیمایی، خیابان‌های منتهی به این مسیر در بازار تا میدان نماز (راسته کوچه تبریز) و خیابان‌های شریعتی و فردوسی مملو از جمعیت بود، حلقه اتحاد و پیش‌قراول راهپیمایان را جوانانی از جنس همان جوانان سال 57 تشکیل داده بودند اما این بار از نسل سوم انقلاب، امروز مردم خداجوی تبریز در صفوف به هم فشرده آمده بودند تا بار دیگر اتحاد و همبستگی خود را با لاله‌هایی در خون خفته انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) اعلام کنند.
نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در این راهپیمایی گفت: ملت ایران با تکیه بر فرهنگ عزت‌مدار عاشورایی، از حقوق خود در مقابل ابرقدرت‌های زورگو دفاع و ایستادگی خواهد کرد و اگر لازم باشد در آینده با دادن خون، این راه را تا آخر ادامه می‌دهد.
وی با بیان اینکه استکبار باید بداند ملت ایران ملتی است سربلند و آزاده که لحظه‌ای هم از شعارهای اصولی خود عقب‌نشینی نخواهد کرد، اظهار داشت: نقطه اتکای دولتمردان همواره اراده شکست‌ناپذیر ملت بوده و با وجود وحدت، همدلی و یکپارچگی، آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.
امام جمعه تبریز، انقلاب اسلامی را یکی از نعمت‌های بزرگ الهی برشمرد و حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز را نوعی شکرگزاری در برابر این نعمت دانست.
وی اظهار داشت: ملت غیور آذربایجان همگام با مردم دیگر نقاط کشور با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن شاکر استقلال، آزادی و حاکمیت جمهوری اسلامی که از برکات انقلاب اسلامی محسوب می‌شود، هستند.
همچنین پایگاه مقاومت پیشگامان ولایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر ضمن قدردانی ازحضور پرشکوه و حماسی اقشار مختلف مردم در صحنه های مختلف انقلاب ، از همکاران این موسسه که در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن حضوری پرشور و چشمگیر داشتند تقدیر و قدردانی کرد.

 




+ نوشته شده در یک شنبه 23 بهمن 1390برچسب:,ساعت 10:40 بعد از ظهر توسط جلیل |
مطالب پيشين
» سلام گتیرمیشم
» کمک 3 میلیارد ریالی موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر به زلزله‌زدگان استان آذربایجان شرقی
» حمایت مجلس از جوانان خیر
» جوانان خیر
» سیستم آنلاین دریافت و پرداخت در شعب شهر تبریز راه اندازی شد
» جشن تراکتور سازی و جوانان خیر
» برگزاری جلسه معاونت بازرسی در آ . غربی
» اینترنت رایگان در فرودگاه تبریز
» جوايز پانزدهمین دوره قرعه‌کشي طرح ایثار اعلام شد
» لیست اسامی برندگان جوایز چهاردهمین دوره طرح ایثار
» تبریک سال 1391
» دعوت به همکاری در درمانگاه خیریه جوانان خیّر مرند
» دعوت به همکاری موسسه قرض الحسنه جوانان خیّر
» دیدارتیم های تراکتورسازی تبریز و سپاهان اصفهان
» شعبه ستارخان به محل دائمی خود انتقال یافت
» نقش جوانان خیر در اقتصاد منطقه
» صبر و استقامت جوانان خیر
» آرمان خانواده جوانان خیر
» قدردانی شهردارکلانشهر تبریز
» شانه سی مندن
» فعالیت جوانان خیر در چارچوب قانون
» بانک مرکزی
» رعایت اصول مشتری مداری و کسب رضایت شهروندان
» سردار پورجمشیدیان فرمانده سپاه عاشورا
» جنگ بزرگ شادی
» 22 بهمن
» بیشترین سود را از ما بگیرید
» تراکتورسازی مشکل مالی ندارد
» طرح ویژه بدون سود و بدون کارمزد
» داوران؛ حریفانی سفت و سخت برابر تراکتورسازی!





موضوعات
جوانان خیر
شعر
اطلاعات بانکی
مذهبی
متفرقه
پيوندها


ایزو شعر love بزرگترین جامعه مجازی دانشجویان موسیقی تبریز جوانان خیر شانلی سهندیم قیمت لحظه ای طلا و ارز آموزش زبان انگلیسی جملات زیبا با متن انگلیسی دکتر پوست بهترین و پر بار ترین مطالب روز اخبار 2030 آموزش عاشق شدن دلدار دانلود روز جوانان خیر سایت موسسه قرض الحسنه جوانان خیر کیت اگزوز زنون قوی چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمندبرای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جوانان خیر - شانلی سهندیم و آدرس jkhtabriz.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

پيوندهاي روزانه

کلیک طلا
بانک ملی
جوانان خیر
اقتصاد نوین
بانک سامان
بانک کارآفرین
بانک پارسیان
پست بانک
بانک صنعت و معدن
بانک توسعه صادرات
بانک رفاه کارگران
بانک مسکن
بانک کشاورزی
بانک مرکزی
بانک صادرات
بانک تجارت
بانک سپه
بانک ملت
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی

طراح قالب

Power By:LoxBlog.Com & NazTarin.Com